سوالات متداول
ارسال ها چه ساعتی از روز انجام میشود؟
سفارش های ثبت شده تا ساعت 14 روزهای زوج، در همان روز بترتیب از ساعت 18 ارسال میگردد. در صورت درخواست خریدار برای ارسال در دیگر روزها، سفارش با آژانس ارسال خواهد شد و کرایه ها طبق تعرفه آژانس محاسبه میگردد.
هزینه ارسال به چه صورت است؟
هزینه های ارسال با پیک اختصاصی کافه گلخونه برای منطقه فرهنگشهر 7 هزار تومان؛ شهرک دانشگاه، مجاهد، بهارستان و گلستان 12 هزار تومان؛ امانیه کیانپارس، کیان آباد و کیانشهر 15 هزار تومان؛ کمپلو، کوی سلطان منش، زیتون، ملی راه، کوروش، شهرک نفت، کوی نفت، پاداد، سپیدار و با هنر 18 هزار تومان میباشد.
آیا برای خرید از وبسایت باید ثبت نام کرد؟
بله؛ ثبت نام برای شروع فرایند خرید الزامیست.
گلدانی که سفارش میدهیم دقیقا با سایز گیاه در تصویر یکی هست؟
خیر؛ ممکن است گیاه بزرگتر یا کوچکتر از سایز داخل تصویر باشد.
اگر در سفارش خود بخواهیم گیاهی را درون گلدانی بکاریم، چطور باید این موضوع را اطلاع رسانی کنیم؟
در قسمت تایید فاکتور، کادری برای توضیحات سفارش شما وجود دارد. به عنوان مثال بنویسید: گیاه زامیفولیا در گلدان پی وی سی کاشته شود.
روش پرداخت هزینه سفارش به چه صورت است؟
پرداخت از طریق درگاه زرین پال است که با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی عضو شتاب خود میتوانید پرداخت را به صورت آنلاین انجام دهید.
شما چطور متوجه ثبت سفارش ما میشوید؟
بعد از ثبت سفارش، یک پیام از طرف وبسایت با جزییات سفارش برای ما ارسال خواهد شد.
اگر بخواهیم سفارش خود را در روز خاصی تحویل بگیریم، چطور این موضوع را به کافه گلخونه اطلاع دهیم؟
در صفحه تایید فاکتور و در قسمت توضیحات میتوانید این موضوع را اطلاع دهید.
کد تخفیف را کجا باید وارد کنیم؟
در سبد خرید بخشی برای وارد کردن کد تخفیف تعبیه شده است.
خرید از وبسایت شامل تخفیف میشود؟
در حالت عادی ۵ درصد تخفیف (بدون نیاز به کد تخفیف) را به عنوان هدیه در نظر گرفتیم.
آیا برای هر بار خرید باید در سایت ثبت نام کرد؟
خیر؛ یکبار ثبت نام برای همیشه کافی است.
آیا با خرید از وبسایت، امکان دریافت سفارش در فروشگاه کافه گلخونه وجود دارد؟
بله؛ هنگام ثبت سفارش، “تحویل در فروشگاه” را انتخاب کنید.