سوالات متداول

آیا برای خرید از وبسایت باید ثبت نام کرد؟

بله؛ ثبت نام برای شروع فرایند خرید الزامیست.

گلدانی که سفارش میدهیم‌ دقیقا با سایز گیاه در تصویر یکی هست؟

خیر؛ ممکن است گیاه بزرگتر یا کوچکتر از سایز داخل تصویر باشد.

اگر در سفارش خود بخواهیم گیاهی را درون گلدانی بکاریم، چطور باید این موضوع را اطلاع رسانی کنیم؟

در قسمت تایید فاکتور، کادری برای توضیحات سفارش شما وجود دارد. به عنوان مثال بنویسید: گیاه زامیفولیا در گلدان پی وی سی کاشته شود.

روش پرداخت هزینه سفارش به چه صورت است؟

پرداخت از طریق درگاه زرین پال است که با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی عضو شتاب خود میتوانید پرداخت را به صورت آنلاین انجام دهید.

شما چطور متوجه ثبت سفارش ما میشوید؟

بعد از ثبت سفارش، یک ‌پیام از طرف وبسایت با جزییات سفارش برای ما ارسال خواهد شد.

اگر بخواهیم سفارش خود را در روز خاصی تحویل بگیریم، چطور این موضوع را به کافه گلخونه اطلاع دهیم؟

در صفحه تایید فاکتور و در قسمت توضیحات میتوانید این موضوع را اطلاع دهید.

پرداخت کرایه سفارش به عهده کیست؟

برای خرید‌های بالاتر از 150 هزار تومان، هزینه ارسال رایگان است (مخصوص شهر اهواز). برای خرید های زیر این مبلغ پرداخت هزینه به عهده خریدار محترم است.

ارسال ها چه ساعتی از روز انجام ‌میشود؟

ارسال ها به ترتیب سفارش، هرشب از ساعت 20 انجام خواهد شد.

کد‌ تخفیف را کجا باید وارد کنیم؟

در سبد خرید کادری در قسمت پایین سمت راست برای وارد کردن کد تخفیف وجود دارد.

خرید از وبسایت شامل تخفیف میشود؟

در حالت عادی ۵ درصد تخفیف (بدون نیاز به کد تخفیف) را به عنوان هدیه در نظر گرفتیم.

آیا برای هر بار خرید باید در سایت ثبت نام کرد؟

خیر؛ یکبار ثبت نام برای همیشه کافیست.

آیا با خرید از وبسایت، امکان ‌دریافت سفارش در فروشگاه کافه گلخونه وجود دارد؟

بله؛ در بخش تایید فاکتور، “تحویل در فروشگاه” را انتخاب کنید.